torsdag 8 januari 2009

God jul

Hej alla jag ar i thailand men jag har varit lite sjuk och det ar trokigt for jag har spytt och jag fick vara hemma po tipa resort i ao nang. Jag har inte bara varit sjuk for jag har varit frisk ockso. Jag har varit po phi phi island och en natt i krabi. Jag har snorklat och badat i havet och i poolen och nu i ao nang po tipa resort. Nar vi snorkla sog fiskarna ut som akvariefiskar och min pappa sog en haj som var ofarlig for manniskor och en rocka som var snabb. Jag ska rida po elefant och jungel vandra och bada i national parken. God jul onskar Hans.

1 kommentar:

  1. Hej Hans!

    Vad kul att få en hälsning från dig! Det lät jättespännande med djungelvandring, det vill jag höra om när du kommer hem. Håll dig frisk nu!

    Hälsningar Sandra

    SvaraRadera

Välkommen till vår blogg!

Vad kul att du läser det vi skriver! Lämna gärna en kommentar också, det tycker vi är jätteroligt.

Välkommen att följa med oss på resan!
Hälsningar 4B